Začínáme (pokračujeme) s jógou vol. II.

Lucie Purr

Lucie Purr , Irena Marková

02.02.2020
09:30 - 12:00
Cena 400 Kč

Začínáme s jógou vol. II.
S jógou jste se již setkali, máte však pocit, že si chcete zopakovat základy či se podívat do hloubky na pozdrav slunci B a pozice v něm, tak abyste se na běžné lekci jógy cítili dobře. Dozvíte se více o dechu udždžají.
Své místo si můžete rezervovat na stránkách studia Samáhdi v sekci rezervační systém.
Naučíme se:
- Dech udždžájí
- Správnou techniku provedení cviků pozdravu slunce B
- Vybrané jógové výrazy a filozofii

Otevřený hrudník brána k našemu srdci

Lucie Purr

Lucie Purr , Irena Marková

23.02.2020
09:30 - 12:00
Cena 400 Kč

Tento workshop nám pomůže otevřít hrudník, utvořit prostor pro srdce, plíce a hlavní lymfatický kmen.
Oblast hrudníku souvisí s Anahata čakrou - srdeční čakrou, kde se otevíráme poznání vyšších emocí, jako je láska a odpuštění. Objevte pocit svobody, lehkosti a otevřenosti a uvolnění s námi.


 

Restorativní jóga

Lucie Purr

Lucie Purr , Irena Marková

15.03.2020
09:30 - 12:00
Cena 400 Kč

Workshop je určen všem, kteří chtějí prostřednictvím příjemných relaxačních pozic a jemné práce s myslí obnovit své duševní i fyzické síly.

Současné studie opakovaně přichází s důkazy o uzdravujících účincích jógy, zejména pak meditace a restorativních pozic.
Tento workshop se bude věnovat restorativním pozicím.
Zaměříme se na prožitek vnitřního já a na naše tělo.
Dobijeme baterky.

Jóga core, síla středu těla

Lucie Purr

Lucie Purr

17.05.2020
09:30 - 12:00
Cena 400 Kč

Workshop zaměřený na náš "Core". Na uvědomění si, posílení a správná funkce středu těla. Protože pevný a funkční střed nerovná se pouze vypracované břicho, ale spíše tělo i mysl fungující jako jeden vyrovnaný celek za všech okolností. A k tomuto stavu se chceme postupně dopracovat, nebo se mu alespoň přiblížit.
Workshop není vhodný pro těhotné.

Jóga pro sportovce

Irena  Marková

Irena Marková

07.06.2020
09:30 - 12:00
Cena 400 Kč

Sportovní trénink klade zvýšenou zátěž na určité svalové skupiny, zatímco jiné zůstávají v pozadí.
Jóga dokáže vyváženě působit na všechny svalové skupiny, které jsou namáhané při každodenním konkrétním cvičením.
Uvolníme ztuhlé svaly, protáhneme a namasírujeme obaly svalů fascie a zaměříme se na to, jaké pozice jsou vhodné pro běžce, cyklisty a další sportovce.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace